Спорт

Топлото време изкара спортуващи на стадион „Младост“ в Хасково

Топлото време изкара десетки спортуващи на стадион „Младост“ в Хасково.

Повечето бягаха по лекоатлетическата пътека на стадиона. Имаше такива, които ритаха топка, майки с деца седяха на трибуната, други пък правеха упражнения на фитнес уредите.

В същото време стадионите не са разрешени за разходки или спорт. В заповедта на здравния министър Кирил Ананиев са позволени градските паркове и градини при определи правила.

Кметът Станислав Дечев съобщи, че снощи е имало много спортуващи на стадион „Младост“. Стигнало се е до намесата на полицаи, които са извели хората от спортното съоръжение. Градоначалникът призова хасковлии да използват парковете и то само за разходки, които да се извършват по правилата.

24.5 градуса е максималната температура в областния град, съобщиха за Haskovo.info от метеорологичната обсерватория. Това е на 4 градуса под температурния рекорд, измерен през 1968 и повторен през 1983 г.

guest
Въведете Вашето име
Въведете своя и-мейл адрес

Haskovo.info не носи отговорност за коментарите. Моля, пишете на кирилица и не използвайте обиди, клевети и лични нападки. Подобни коментари може да бъдат премахнати. Можете да докладвате за неподходящи коментари чрез формата за контакт в сайта.

18 коментара
Най-стари
Най-нови Най-харесвани
Inline Feedbacks
Вижте всички коментари
оЛо
оЛо
28.04.2020 18:42 18:42

Божеее…. Сега ли ги видяхте. Хора на ст.“Младост“ си има всеки ден от 13 март до сега нонстоп. Просто няма никакъв ред ,всеки си прави каквото иска пък имало извънредно положение. Ганьо си е Ганьо. В какъвто и съюз да влезем СИВ , ЕС няма никакво значение. Ганю си е неандерталец.

-:-
-:-
28.04.2020 19:23 19:23
Отговор до  оЛо

Малоумно комуне, тоталитарния режим отдавна го няма.

Гад
Гад
28.04.2020 23:16 23:16
Отговор до  -:-

Духай бахура бе швестер(-=-) 😠

ЧОКО
ЧОКО
29.04.2020 8:54 8:54
Отговор до  -:-

Там винаги си е имало спортуващи. В момента на Кенана 80% от „Спортуващите“ са без маски, нищо от указанията не се спазва. Седят си хората по пейките, децата на пързалките, маски никакви. Всичко е по старому.

Анонимен
Анонимен
29.04.2020 23:07 23:07
Отговор до  ЧОКО

На теб какво ти пречи??И аз се разкарвам в центъра без маска и какво от това??

Ужас,аман от луди
Ужас,аман от луди
29.04.2020 10:59 10:59

И лелите и чичковците с кучетата да се глобяват!Недипустимо е кучетата да се изхождат на тревата на която играят децата ни!

Ужас,аман
Ужас,аман
29.04.2020 11:00 11:00

И лелите и чичковците с кучетата да се глобяват!Недипустимо е кучетата да се изхождат на тревата на която играят децата ни!

аз
аз
29.04.2020 11:36 11:36

ами защо, като е забранено , просто не го заключат този стадион ?!?!

x_X
x_X
29.04.2020 18:31 18:31
Отговор до  аз

Защото трябва да построят и ограда, каквата към момента липсва.

На стадиона и по парковете е пълно с хора всеки ден, не само в посочения в статията ден. Доколко това е разумно или оправдано ще се рабере, когато/ако в Хасково започнат да умират хора като в западна европа и щатите, където също е пълно с аборигени. Не трябва да се остава с впечатление, че само тук правилата не се спазват. Тук обаче бързо ще ни лъснат гащите, ако работата се „сговняса“.

На стадион Младост има една група от 10-15 човека, които са пристрастени към тичането (когато и да съм ходил на стадиона да потичам, те винаги са там) и предполагам, че дори да падат атомни бомби, пак ще са там и ще обсъждат времето. Не виждам нищо лошо в това, стига някой да не е заразен и да пренася „бацила“ без да знае. Проблемът с тоя вирус е, че може да го пренасяш, дори и да нямаш симптоми, а в Хасково вие ми кажете колко теста се правят на ден – било то PCR или за антитела.

За мен няма проблем да се тича на стадиона, в парка или където и да е, стига да не се пипа нищо и да пазиш дистанция от 10ина метра от следващия маратонец.

С две думи – луда раб’та и истината винаги е някъде по средата. Иначе, докато не се налагат наказания на хората (не само в Хасково), няма как да се очаква да се спазват засягащи частните им интереси ограничения. Ние не си падаме много по спазването на закона, поправете ме ако греша.

Анонимен
Анонимен
29.04.2020 23:13 23:13
Отговор до  x_X

Вижте спорно е дали има корона в България!За съжаление има пари от ЕС които трябва да бъдат усвоени и тези пари са над всичко и всеки.Пука му на бат.Боко за нас пара да пада това е важно.Не се впрягайте толкова не е толкова страшно колкото го представят.Това си е мое мнение но все пак спокойно!

x_X
x_X
30.04.2020 11:27 11:27
Отговор до  Анонимен

Дали има всеобхватна инфекция в момента не е толкова важно. Въпросът е да няма повсеместно умиране и за напред, защото българската здравна система няма да е в състояние да предложи нищо друго.

За парите от ЕС, въпросът е политически. До страната ни достигат така или иначе само трохи, които после разни индивиди делят помежду си с разни схеми и покровителства. Докато има централизирана власт, ще е така. Всички деца на източния блок имат подобен подход и не са научени на друго. Но тази тема е за политолозите.

Аз спокоен ще бъда като се ваксинирам някой ден, за мен и семейството ми, това си е мое мнение. През останалото време ще взема считани за разумни мерки от мен да контролирам риска.

Анонимен
Анонимен
30.04.2020 12:54 12:54
Отговор до  x_X

И да измислят ваксина аз ще откажа да се ваксинирам!!

Никой
Никой
30.04.2020 8:49 8:49

Всеки мързелив търтей, който не си е мръднал задника освен до масата и обратно. И освен за ядене и пиене за нищо друго не мисли, защото това е едничката му ограничена цел в живота, може да коментира подобни глупости. Това, че ни управляват идиоти, забраняват и отменят забрани ежеминутно, не означава, че една спортна натура ще спре да спортува. Относно маските дори и лекарите ги отричат. Отделно тези парцали, който слагате развъждат бактерии и по никакъв начин не Ви предпазват. Това не са сертифицирани маски произведени по определени изисквания. И като гледам много по опасно е да пазарувам в Кауфланд и Лидл отколкото да дишам чист въздух на стадиона или в парка. Само един тъп човек може да разреши разходките в парка с маски. А да забравих на чистият въздух в парка и на стадиона има бум от зараза от глупавият Ви вирус. Прост народ слаба държава.

x_X
x_X
30.04.2020 11:16 11:16
Отговор до  Никой

Народът, че е прост, прост е. Това сме го додказали през последните стотина години. А какъвто е народът, от който и вие предполагам също сте част, такива са му и управляващите.

Ако мислите, че всички мислят само за ядене и пиене, се заблуждавате. Ако мислите, че сте защитени или защитавате някого като се събирате по парковете и дишате въздуха на възможно заразени хора, пак се лъжете.

А доколко заплахата е реална или въображаема, може да си отговорите, ако погледате малко телевизия от света, защото България е заобиколена от други държави, нали. Разни хора се връщат оттам и ако разчитате на собствената им дисциплина да предпазят всички останали, скоро ще почнем да събираме телата с военни камиони. В Хасковските болници едва ли има място за подобаващо едновременно лечение на повече от 20ина човека, сметките ги оставям на вас.

Пазаруването в посочените от вас хранителни магазини представлява риск, който е оправдан поради целта на занятието – набавянето на хранителни продукти. Спортуването на групи от 2-3-4-5 и повече индивиди представлява многократно по-висок риск. С мислене като вашето скоро ще сме на мястото на САЩ, Италия и Испания. Разликата в медицинските системи на тези страни и българската действителност, обаче, не е в наша полза, затова взимането на стриктни предпазни мерки е крайно наложително, доколкото и това на вас да не ви харесва.

Вече споменах, че винаги ще има хора, които нарушават наредбите, поради една или друга причина. Докато този брой не е фатално висок, всичко е ток и жица.

Анонимен
Анонимен
30.04.2020 13:00 13:00
Отговор до  x_X

За страшното в Испания и Италия !!Ами там болните са 0,2% ако стане в България
7 000 000*0,2%=14000 човека за цялата страна. Като сезонен грип.

x_X
x_X
30.04.2020 15:48 15:48
Отговор до  Анонимен

Да, донякъде съм съгласен, че цифрите не изглждат сериозно на пръв поглед.

Не забравяй, обаче, че цифрите в тези страни започнаха да спадат едва след въвеждането на крайна изолация и то когато започнаха да умират по ~1000 човека на ден.

Ако се вземе под внимание само моментното разпространение, лесно може да се подцени ситуацията. Всеки, който не се е сблъскал директно с неработеща здравна система, също лесно може сгреши с преценката си. Някои от най-развитите страни подцениха заплахата и виждаме какво се случва.

В най-силната икономика за последните 70-80 години (САЩ) започнаха да копаят масови гробове за хора без осигуровки/ роднини -> https://www.bbc.com/news/world-us-canada-52241221, за който може да чете. Това не е сезонен грип, главно поради липсата на активен метод за лечение на болните. Сезонният грип не блокира цели икономики.

За да се върнем към въпроса с простото население – всеки има глава на раменете си и е хубаво да може да я ползва и за друго освен да я кацат мухите. Колкото по-прост (нискоинтелигентен) е народът, толкова по-строги предпазни мерки и контрол са необходими за запазване на обществената сигурност.

Ако бяхме като германците, много неща щяха да са различни.

x_X
x_X
30.04.2020 15:51 15:51
Отговор до  Анонимен

Да, донякъде съм съгласен, че цифрите не изглждат сериозно на пръв поглед.

Не забравяй, обаче, че цифрите в тези страни започнаха да спадат едва след въвеждането на крайна изолация и то когато започнаха да умират по ~1000 човека на ден.

Ако се вземе под внимание само моментното разпространение, лесно може да се подцени ситуацията. Всеки, който не се е сблъскал директно с неработеща здравна система, също лесно може сгреши с преценката си. Някои от най-развитите страни подцениха заплахата и виждаме какво се случва.

В най-силната икономика за последните 70-80 години (САЩ) започнаха да копаят масови гробове за хора без осигуровки/ роднини -> bbc(точка)com/news/world-us-canada-52241221, за който може да чете. Това не е сезонен грип, главно поради липсата на активен метод за лечение на болните. Сезонният грип не блокира цели икономики.

За да се върнем към въпроса с простото население – всеки има глава на раменете си и е хубаво да може да я ползва и за друго освен да я кацат мухите. Колкото по-прост (нискоинтелигентен) е народът, толкова по-строги предпазни мерки и контрол са необходими за запазване на обществената сигурност.

Ако бяхме като германците, много неща щяха да са различни.

РЗИ
РЗИ
04.05.2020 17:20 17:20

испания са 47 милиона а случайте са 250 000 което е малко над 0,5%

Back to top button